Pierluigi Billone

0
449
Heinz Bunse, Ensemble ascolta bei dem Konzert "Beschleunigt.Laut.Leise" am 15. April 2017 im Strawinsky Saal in Donaueschingen. https://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0/, no change was made
Uno dei principali obiettivi dei compositori impegnati senza remore nella scoperta di nuovi mondi del suono è quello di aprire delle prospettive che siano in grado di creare quello che nel linguaggio contemporaneo viene chiamata capacità di relazione. Non è un esclusivo compito appannaggio degli ambienti classici, è piuttosto qualcosa che si ritrova in determinati stati della musica, anche

in alternativa
Articolo precedenteII V I TONALE O MODALE?
Articolo successivoOrnette Coleman
Music writer, independent researcher and founder of the magazine 'Percorsi Musicali'. He wrote hundreads of essays and reviews of cds and books (over 2000 articles) and his work is widely appreciated in Italy and abroad via quotations, texts' translations, biographies, liner notes for prestigious composers, musicians and labels. He provides a modern conception of musical listening, which meditates on history, on the aesthetic seductions of sounds, on interdisciplinary relationships with other arts and cognitive sciences. He is also a graduate in Economics.